بسمه تعالي

 
پرسشنامه سنجش رضايت ارباب رجوع از خدمات

  
  شهروند گرامي؛ خواهشمند است با اعلام ميزان رضايت خود از هر يك از محورهاي ارائه 

شده در اين پرسشنامه ما را در ارتقاء سطح رعايت حقوق شهروندي ياري فرماييد.

 

 

باتشكر

روابط عمومي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان آذربايجان‌شرقي

پرسشنامه سنجش رضايت ارباب رجوع
جنسيت
سن
تحصيلات
شغل
1- كيفيت خدمات ارائه شده را چگونه ارزيابي مي كنيد؟
2- از نحوه برخورد كاركنان سازمان مديريت و برنامه ريزي چقدر رضايت دارد؟
3- مراجعه به واحد تا چه حد مشكلات و نيازهاي شما را برطرف مي‌كند؟
4- خدمات دريافتي از واحد مربوطه چقدر با نيازهاي و انتظارات شما مطابقت دارد؟
5- ميزان پي‌گيري واحد مربوطه براي رفع مشكل خود را چگونه ارزيابي مي‌كنيد؟
6- تسلط حرفه‌اي كاركنان واحد مربوطه را چگونه ارزيابي مي‌كنيد؟
7- چقدر از نتيجه مراجعه خود به معاونت‌هاي سازمان مديريت و برنامه ريزي رضايت داريد؟
8- آيا اطلاع رساني و راهنمايي لازم بصورت شفاف و دقيق براي انجام خدمات مورد درخواست به شما ارائه شده است؟
چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب يا پيشنهادي در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهاي انجام كار در زمينه مورد نظر خود داريد مرقوم فرماييد:


نشاني: آذربايجان‌شرقي، تبريز، اول زعفرانيه، جنب شركت مخابرات استان
نشاني ساختمان مركز آموزش، پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري: تبريز، ولي‌عصر، فلكه همافر
كد پستي : 5166618171 - تلفن : 19-33328710(041) - نمابر : 33327171-(041)
Copyright © 2016 www.mporg-eaz.ir
Powered by Tetis PORTAL