J
I
K
A
B
جمعه 22 آذر 1398 06:42:48
4 ارديبهشت 1397 11:19:47

 «ميز خدمت الكترونيكي» 

ارزيابي عملكرد سالانه دستگاه‌هاي اجرايي 


نوع خدمت

خدمت به ديگر دستگاه هاي دولت (G2G)

شرح خدمت

  • به منظور اجراي سياستهاي كلي برنامه هاي اصلاح نظام اداري، نقشه راه اصلاح نظام اداري و برنامه جامع اصلاح نظام اداري عملكرد دستگاه هاي اجرايي در ابعاد عمومي و اختصاصي پايش مي گردد

مستندات مورد نياز

  • آمار و اطلاعات پايه نظام اداري بروزرساني شده دستگاه هاي اجرايي شامل ساختار، نيروي انساني، فناوري و راهبردها و برنامه هاي مصوب. مستندات عملكرد مندرج در سامانه مديريت عملكرد استان، گزارش هاي نظارتي موردي در طول سال

قوانين و مقررات

  • سياستهاي ابلاغي مقام معظم رهبري در حوزه نظام اداري، قانون مديريت خدمات كشوري، قوانين برنامه هاي توسعه ، نقشه راه اصلاح نظام اداري و برنامه هاي عملياتي منتج از آن

پاسخ به سوالات متداول

1. محل استقرار ميز خدمت در دستگاه چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟

پاسخ: با عنايت بر دستورالعمل ميز خدمت، تخصيص فضاي مناسب براي مراجعه ارباب رجوع با رعايت موارد مندرج در مصوبه " حقوق شهروندي در نظام اداري " به نحوي صورت بگيرد كه ارباب رجوع بتواند بدون نياز به مراجعه و پيگيري از واحدهاي مختلف دستگاه اجرايي و تنها از طريق ميز مذكور، خدمت يا پاسخ مورد نياز خود را دريافت نمايد.


مدت زمان انجام خدمت

  • از طريق سامانه

هزينه هاي مورد نياز براي دريافت خدمت

  • ندارد

مسئول اصلي ارائه خدمت

  • خانم قاسمي  04135291918 

مراحل گردش كار

1- ابلاغ شاخص هاي عمومي و اختصاصي ساليانه به دستگاههاي اجرايي
2- ورود گزارشات خودارزيابي توسط دستگاههاي اجرايي
3- ارزيابي دستگاههاي اجرايي بر اساس گزارشات خودارزيابي آنها
4- تقدير از دستگاههاي برگزيده در جشنواره شهيد رجايي

بيانيه سطح توافق خدمت


نشاني: آذربايجان‌شرقي، تبريز، اول زعفرانيه، جنب شركت مخابرات استان
نشاني ساختمان مركز آموزش، پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري: تبريز، ولي‌عصر، فلكه همافر
كد پستي : 5166618171 - تلفن : 19-33328710(041) - نمابر : 33327171-(041)
Copyright © 2016 www.mporg-eaz.ir 
Powered by Tetis PORTAL