«ميز خدمت الكترونيكي» 
ارزيابي عملكرد سالانه دستگاههاي اجرايي 
نوع خدمت
خدمت به ديگر دستگاه هاي دولت (G2G)
شرح خدمت
- به منظور اجراي سياستهاي كلي برنامه هاي اصلاح نظام اداري، نقشه راه اصلاح نظام اداري و برنامه جامع اصلاح نظام اداري عملكرد دستگاه هاي اجرايي در ابعاد عمومي و اختصاصي پايش مي گردد
مستندات مورد نياز
- آمار و اطلاعات پايه نظام اداري بروزرساني شده دستگاه هاي اجرايي شامل ساختار، نيروي انساني، فناوري و راهبردها و برنامه هاي مصوب. مستندات عملكرد مندرج در سامانه مديريت عملكرد استان، گزارش هاي نظارتي موردي در طول سال
قوانين و مقررات
- سياستهاي ابلاغي مقام معظم رهبري در حوزه نظام اداري، قانون مديريت خدمات كشوري، قوانين برنامه هاي توسعه ، نقشه راه اصلاح نظام اداري و برنامه هاي عملياتي منتج از آن
پاسخ به سوالات متداول
1. محل استقرار ميز خدمت در دستگاه چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟
پاسخ: با عنايت بر دستورالعمل ميز خدمت، تخصيص فضاي مناسب براي مراجعه ارباب رجوع با رعايت موارد مندرج در مصوبه " حقوق شهروندي در نظام اداري " به نحوي صورت بگيرد كه ارباب رجوع بتواند بدون نياز به مراجعه و پيگيري از واحدهاي مختلف دستگاه اجرايي و تنها از طريق ميز مذكور، خدمت يا پاسخ مورد نياز خود را دريافت نمايد.
مدت زمان انجام خدمت
هزينه هاي مورد نياز براي دريافت خدمت
مسئول اصلي ارائه خدمت
مراحل گردش كار
1- ابلاغ شاخص هاي عمومي و اختصاصي ساليانه به دستگاههاي اجرايي
2- ورود گزارشات خودارزيابي توسط دستگاههاي اجرايي
3- ارزيابي دستگاههاي اجرايي بر اساس گزارشات خودارزيابي آنها
4- تقدير از دستگاههاي برگزيده در جشنواره شهيد رجايي
بيانيه سطح توافق خدمت
