J
I
K
A
B
چهارشنبه 3 بهمن 1397 02:15:50
19 ارديبهشت 1397 16:40:58

 «ميز خدمت الكترونيكي»

(۱۰۰۱۱۷۲۱۰۰۰) نظارت بر عملكرد اعتبارات هزينه‌اي


 شرح خدمت

  • نظارت بر عملكرد اعتبارات هزينه اي دستگاههاي اجرايي استان

 مستندات مورد نياز

  • اسناد و مدارك مالي دستگاه اجرايي، موافقتنامه دستگاه اجرايي

 قوانين و مقررات

  • قانون بودجه ساليانه كشور، قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت، قانون برنامه ششم

 پاسخ به سوالات متداول

1- نظارت بر عملكرد اعتبارات هزينه ايي دستگاههاي اجرايي به چه صورت مي باشد؟

جواب: نظارت بر عملكرد اعتبارات هزينه ايي بصورت سيستمي و كنترل اطلاعات موجود در سامانه سبا صورت مي پذيرد و همچنين در طي سال بصورت گزارشهاي موردي ۶ ماهه يا ۱۰ ماهه انجام مي شود.

 مدت زمان انجام خدمت

  • ۳ ماه

 هزينه هاي مورد نياز براي دريافت خدمت

  • ندارد

 مسئول اصلي ارائه خدمت

  • آقاي حنفي  041-33394304

 مراحل گردش كار

۱-دستگاه هاي اجرايي در مقاطع مشخص عملكرد اعتبارات هزينه اي خود را وارد سامانه مي نمايند.

۲- اطلاعات وارد شده در سامانه توسط ذيحسابان دستگاه هاي اجرايي تاييد مي گردد.

۳-كارشناسان سازمان، عملكرد اعتبارات هزينه اي دستگاه ها را بر اساس عملكرد خزانه بررسي و تاييد مي كنند.

۴-گروه تلفيق اعتبارات هزينه اي را بررسي و تاييد نهايي مي كند.

 


نشاني: آذربايجان‌شرقي، تبريز، اول زعفرانيه، جنب شركت مخابرات استان
نشاني ساختمان مركز آموزش، پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري: تبريز، ولي‌عصر، فلكه همافر
كد پستي : 5166618171 - تلفن : 19-33328710(041) - نمابر : 33327171-(041)
Copyright © 2016 www.mporg-eaz.ir 
Powered by Tetis PORTAL