J
I
K
A
B
چهارشنبه 3 بهمن 1397 02:13:22
19 ارديبهشت 1397 18:21:12

 «ميز خدمت الكترونيكي» 

(۹۰۹۱۷۲۲۱۰۱) نظارت بر هزينه‌كرد كمك هاي بلاعوض اشخاص حقوقي

 شرح خدمت

  • طبق ماده ۶۷ قانون برنامه پنجم توسعه، هر گونه كمك بلاعوض به اشخاص حقيقي و حقوقي در اين سامانه ثبت مي شود.

 مستندات مورد نياز

  • درخواست اطلاعات از دستگاهها براي ثبت اطلاعات

 قوانين و مقررات

  • ماده ۶۷ قانون برنامه پنجم توسعه

 پاسخ به سوالات متداول

 مدت زمان انجام خدمت

  • سه روز

 هزينه هاي مورد نياز براي دريافت خدمت

  • ندارد

 مسئول اصلي ارائه خدمت

  • آقاي حنفي   041-33394304
  • آقاي روشني 041-33394305

 مراحل گردش كار

  • ورود عملكرد اعتبارات هزينه اي دستگاهها در مقاطع مشخص در سامانه توسط خود دستگاه
  • تاييد اطلاعات وارد شده در سامانه توسط ذيحسابان دستگاههاي اجرايي
  • بررسي و تاييد عملكرد اعتبارات هزينه اي دستگاه بر اساس عملكرد خزانه
  • بررسي و تاييد اعتبارات هزينه اي توسط گروه تلفيق

 



نشاني: آذربايجان‌شرقي، تبريز، اول زعفرانيه، جنب شركت مخابرات استان
نشاني ساختمان مركز آموزش، پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري: تبريز، ولي‌عصر، فلكه همافر
كد پستي : 5166618171 - تلفن : 19-33328710(041) - نمابر : 33327171-(041)
Copyright © 2016 www.mporg-eaz.ir 
Powered by Tetis PORTAL